sobota, 3 maja 2014

Zestaw obiadowy nr9


Tym razem oprócz samego zdjęcia proponowanego dania wprowadzam coś więcej...  Częściowy opis przygotowania... Samo danie wygląda tak:


I teraz... Do duszonego schabu dodałam między innymi kulki ziemniaczane, zakupione gotowe w sklepie. Ważny jest sposób ich przygotowania, by nadawały się do jedzenia. Na opakowaniu pisze, by kulki opiekać jak frytki w głębokim oleju- sprawdziłam, wyszła papka, olej zmarnowany. Próbowałam na ruszcie w piekarniku, ale to również nie było to i końcem końców wybrałam opcję smażenia na patelni na nieco większej ilości oleju. Ważne jest jednak by nie mieszać kulek żadną łopatką, ani łyżką, można skorzystać z mojej jakże prostej metody...:




Kuleczki powinny być dość mocno podpieczone, chrupiące. Do kuleczek i mięsa dodałam fasolkę szparagową zieloną z bułką tartą podpiekaną na maśle. Przygotowywałam ją mniej-więcej tak:




Smacznego !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz