poniedziałek, 31 marca 2014

Tort "Hello Kitty"


Pierwszy mój post na blogu, który mam nadzieję zapoczątkuje niesamowitą przygodę z kuchniami świata, a także moja własną wyobraźnią. Będę się starała zaprezentować wszystko to, co w mojej kuchni godne jest waszej uwagi...

Na pierwszy rzut idzie moje niedawne dzieło, przygotowane dla siostrzenicy na jej pierwsze urodziny. Podkreślam, że wszystko zostało przeze mnie własnoręcznie wykonane...

Oto tort "Hello Kitty"


Tort wyglądał zbliżenie do tego efektu, który chciałam osiągnąć. Góra obłożona różowym lukrem i ozdobiona kremem, barwionym na różowo. Pomiędzy warstwami ozdobne kwiatuszki z maślanego kremu marki Tesco. Spód obłożony białym lukrem plastycznym, ozdobiona różowym-ciemnym.

Torcik urodzinowych gości zachwycił nie tylko wyglądem zewnętrznym ale i "bogatym-kolorowym: wnętrzem...


Do przygotowania użyłam barwnika firmy Sugarflair- kolor Claret. Do przełożenia różowego biszkoptu zaś kremu kokosowego typu rafaello.

A oto i osobne zdjęcie mojej lukrowej pociechy...


Przepis na krem i przepyszny i mega-łatwy w pieczeniu biszkopt podam w osobnych postach...

Godziny moich starań wydaje mi się nie poszły na marne...



Przypis:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz